Ett år på väg

Blåmärkena efter paintballen är fortfarande stora, men börjar skifta i färg nu.. Nu är de mer grågula med lite lilaröda inslag. Ganska facinerande faktiskt..

Jobbade några timmar igår. Nu ska jag inte jobba förren på söndag. Mer tid till träning. Underbart! Var ute och sprang imorse, sen var jag på gymmet och körde ben och vader.. Är inne i en "tung" period - vilket känns rejält. Kroppen skakar efter ett pass. Men det är så underbart skönt att känna att man klarar av att ge det där lilla extra så att man blir totalt slut.. Jag lovar.
Förövrigt så kör jag och markus antal-träningar-på-en-månad-tävling.. Jag leder - med 26 träningspass mot markus 9 träningspass..

Imorgon ska jag på spa med jobbet. Vette fasiken hur det kommer gå. Jag har ju aldrig varit någon sån människa som kan lägga sig i en bubbelpool eller på en bänk och bara slappna av.. Jag måste göra någonting samtidigt.. Så vi får väl se hur det blir. Vi har beställt en ansiktsbehandling och kroppsmassage.. Troligtvis kommer massören chockeras svårt eftersom jag är världens mest stela människa.. Stackars krake - stackars mig!!

Imorgon firar jag och körkortet 1 år :)
Däremot har jag nog inte kört bil i mer än två månader eftersom vi inte äger någon bil..

image59

Min första bilfärd med körkort.. Och mammas gamla goa saab!




Kommentarer
Postat av: Isabella

Hehe va duktig du är som tränar så mycket:)

2008-05-29 @ 18:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0