Studentdag och punktering

Dags för studenten idag.. 89ornas alltså - och Jojos..
Fasiken - jag är avundsjuk.

Igår var jag med Mickis till skolavslutningen, som moraliskt stöd. Nejdå, ville träffa mina gamla lärare. De är dem bästa och jag tror inte att jag är den enda som har svårt att släppa taget..

En rolig grej. Jag berättade för Martin att jag kanske skulle ha fått biljetter till EM (och åkt med Markus), men han menade på att "det inte var meningen att jag skulle följa med"... Då sa jag: nej för om jag hade följt med hade bussen troligtvis fått punktering. Inte mer med det.. kanske, om det inte var för att det tre timmar senare kommer ett sms från Markus att de står still på autobahn på grund av, ja just det, punktering!!
Bakdäcket hade smällt. Pratade med markus i morse också, då stod de still i Göteborg p.g.a. ett smällt framdäck. men denna gång var det nära att bussen körde av vägen. och nu har de inget reservdäck kvar.. Bra jobbat!
Nu vill jag ha hem min markus så att jag vet vart jag har honom..

Nej, dags att svira om för studentskiva. Ikväll blir det Qwarn!



Ett år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0