Sjuk i huvudet

Hemma i Linköping efter två veckors boeende i en resväska.. Ena veckan hemma i Hallsta och den andra veckan på Gotland med mamma, syrrorna och Markus.  Det blev en riktigt trevlig vecka. Terapi vid havet och solnedgången, goda middagar inne i Visby och en massa hoppande på studsmatta. Haha, om jag inte bodde i lägenhet skulle jag köpa en studsmatta direkt. Fyfan vad kul det är. Men gotlandsveckans bästa var ändå lummelundagrottorna. Riktigt häftigt. Gillar sådant som naturen har skapat utan mänsklig påverkan. Synd bara att naturens skapelser förstörs och försvinner alldeles för fort.

Annars har jag mest jobbat. Har väldiga problem med min nacke för tillfället. Har haft fruktansvärd huvudvärk varje dag nu. Och just i skrivandets stund började jag blöda näsblod - vilket jag gör lite var och varannan dag nu.. Det är väl hjärnblödning eller nån tumör eller nått sånt skit.

Nej, nu är dag dags för middag. Dinkelpaj med chevreost och grönsaker står på menyn idag.


Älskar dig markus <3

Kommentarer
Postat av: Isabella

Gå till en läkare istället för att skriva så.. töntigt! <3

2008-07-01 @ 20:06:31
Postat av: Anonym

Gå till en läkare istället för att skriva så.. töntigt! <3

2008-07-01 @ 20:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0