Löneprocent - hej kom och hjälp mig!

Jävlar i havet vad det är varmt ute nu.. Och varmt på jobbet. För att inte tala om hur stressigt det är på jobbet just nu. Känns som att man inte orkar med det där längre. Ändå har inte jag det största ansvaret, men det är sjukt stressigt ändå.. Jag säger bara att de där "cheferna" som bestämmer löneprocenten är varmt välkommna att jobba en måndagkväll med den personalstyrkan de anser att vi ska klara oss på.. Välkommna, ni får med glädje ta mina tider..
(och om ni är riktigt snälla bjuder jag på påsen i kassan)

Ush, jag är förbannad.

Som tur är har jag världens bästa och underbaraste pojkvän.. Han ser direkt när jag mår dåligt så idag ordnade han en picknick för oss. Jag köpte hem melon och lite godis sen cyklade vi till Bergs slussar.. En liten cykeltur på sådär en mil och några kilometer.. Men det var väldigt fint där, och vi hade en mysig eftermiddag/kväll på en filt vid slussarna.. Dock gillar jag inte Göta Kanal. Tackar vet jag Strömsholmskanal där allting styrs av handkraft.. Inga fusk-maskiner där inte..

Trots jobbet så blev det en riktigt bra dag.. Fick ju tillbaka på skatten också. Pengarna går direkt till sparkontot för en resa till Grekland med markus i höst..

image60

Bergs slussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0