Heldag på stan

Bellabus är hos mig just nu.. vilket är bra, för annars skulle jag vara själv.. Markus åkte till Österrike imorse. Den jävlen ska kolla på sveriges EM-match mot grekland. En match som jag inte ens ska se. Skicklig som man är så bokade man tågbiljetter hem just den dagen och just den tiden. (inte konstigt att biljetterna var så billiga)

Så, idag har jag och Bella gjort stan i Linkan. Shoppat som bara den. Själv så köpte jag en klänning, tre par shorts och ansiktscreme.. På måndag måste jag ha tag i en bikini..

Imorgon ska vi göra iordning en kycklingsallad, åka ner till ån och hitta något mysigt ställe att picnicka på :)

Ska kolla på Portugal - Turkiet nu.. sen ska jag vattna tomatplantan som snart ska ha tomat-bebisar.. Två små gröna tomater har redan pluppat fram.. Det är verkligen så - riktig kärlek är det viktigaste - och det har plantan verkligen fått av mig och Markus..  Ja, vi blir nog ett par riktigt bra föräldrar - så småningom.. haha!

Nu ska jag berätta en hemlis. Markus är ju påväg till Östterrike, så jag passade på att sno hans bärbara dator.. haha! Det man inte vet mår man inte dåligt av..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0