En rastlös själ

Jag är ensam. Markus har åkt hem till Hallsta och ska vara där i en vecka. EN JÄVLA VECKA! Varför följde jag inte med hem? Jag kan ju jobba sen, någon annan gång.. eller nått..

Vad ska man göra nu?
Utan Markus är jag inte så mycket. Jävlar i havet vad ensam och ynklig jag blir utan honom.

Nej vet inte alls vad jag ska göra. Har sjuk träningsvärk från igår. Sprang 8km på morgonen sen åkte jag till gymmet och körde ett nytt program på triceps/Bröst. Imorse var jag ute och gick en timme i regnet. Vid lunch blev det gym. Biceps/Rygg. Körde marklyft idag. Har faktiskt aldrig vågat köra det förut eftersom jag inte har kunnat den rätta tekniken och vill inte paja ryggen. Men idag så hjälpte markus mig. Sjukt bra övning inser jag nu. Synd att jag har missat den så här lång tid. Ja hursomhelst, man kan ju tycka att jag har tränat klart för idag. Men vafan. När jag är såhär rastlös - vad ska jag göra?

Ta min ipod och ge mig ut på en låååångpromenad i kvällssolen.
Japp. Bara att snöra på sig jogginskorna igen.



Terapi?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0