Tillbaka i skolbänken

Igår fick jag äntligen beskedet. Jag har varit sjukt nervös och det blev inte bättre när vårt internet strulade. Det tog mig en timme att komma in på studera.nu och då visades sidan med lite text i taget.. Förstå min känlsa i magen när det började närma sig raden där det skulle stå "antagen" eller "icke antagen"..

Det gick vägen i alla fall. Så i höst börjar jag mina studier till Sjukgymnast.. Jag längtar. Skulle kunna börja idag..
Ska läsa en massa läkarböcker om kroppen och musklerna nu. Typ träna på musklernas latina namn. haha, då är man ju lite mer förberedd..

Läste förövrigt att Sjukgymnast var den populäraste utbildningen på Linköpings universitet. Flest sökande per plats. Så då kan man sträcka på ryggen lite extra.

Jag är glad. Jag ska plugga. Fan vad kul det ska bli..


Kommentarer
Postat av: Isabella

grattis syster<3

2008-07-11 @ 18:27:57
Postat av: mamma

Jättestort grattis och lycka till.

2008-07-11 @ 19:16:55
Postat av: Stefan

Stort grattis! Nu blir det till att plugga latin...(:

2008-07-11 @ 21:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0