Snart är hösten planerad

Mina armar lossnar!!! Jag har så sjukt ont.. Var på gymmet imorse. Förstörde muskelcellerna i axlarna.. Skönt! Axlarna är verkligen min svagaste länk. Skulle behöva köra dem minst två gånger i veckan. Får se över hur mycket tid det blir kvar till vila om jag lägger in ett pass till. Imorgon ska jag iaf försöka att vila. Jag ska försöka för att kroppen värker, men vi får se hur huvudet tar det där med vila.

Jag är nervös.. Snart, snart får jag reda på hur min höst kommer att se ut. Jag vill verkligen plugga. Jag måste komma in på sjukgymnast. Jag bara måste. Har ju sökt tidigare och då har jag inte varit det minsta nervös eftersom jag bara har sökt "på skoj".. Men nu är det tamejfan inte på skoj. Nu är det blodigt allvar..

Har fördrivit lite tid på youtube. Hittade det här underbara klippet.
Varför görs det inte barnprogram som de här längre?
Jag kommer ihåg hur jag och syrrorna satt och sa vilka hus som var bra och vilka som var tråkiga. Helst av allt ville vi att den skulle stanna på pettson och findus eller på huset uppe på berget.. Tänk vad underbart det var att vara liten.




Dags för mat. Blir nog fiberpannkakor med morötter och keso.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0