När jag är nittio ska jag vara vig

Tiden rinner på ganska bra. Snart är det den 25 augusti och dags för mig att skärpa hjärncellerna och träna bort skrivkrampen i fingrarna. Jäklar vad jag ser fram emot att börja plugga. Om ni är skoltrötta och vill ha motivation till att börja plugga igen så har jag medicinen. Jobba på Netto i ett år. Eller vafan, jobba där några månader, det räcker.

Lite tråkigt är att jag har väldiga problem med min ljumske/höftböjare. Smärtan kommer och går. När jag vilar blir det bättre, men det spelar ingen roll hur lång vilan är för smärtan kommer tillbaka varje gång jag försöker ge mig ut på en löprunda. så tråkigt! jag försöker vila men det hjälper ju inte. Får köra hårt på gymmet nu istället, och sen ta konditionspassen när ljumsken känns bra. Ååh, vad jag ångrar att jag inte stretchade tidigare i mitt liv. Varför börja nu, nu när jag är stel som en nittioåring?! Smart att vara efterklok, eller vad säger man.

Förresten är det onödigt att gå till läkarn om det också. Om jag bara väntar i sisådär 3 år så är jag ju färdigutbildad sjukgymnast och kan ställa min egen diagnos. haha, det är bara att bita ihop!

Markus åkte till Öland för att hälsa på en kompis idag. Så jag är ensam och det är tyst. Men ska snart träffa Carro en sväng. kanske försöker mig på en promenad ikväll också.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0