Det blir aldrig som man tänkt sig

Idag är jag trött. min kropp är stelare än stelast och jag lixom hör hur det knarrar i lederna. Blev ingring till jobbet, så jobbade från 6 till 15.. Det är ganska lugnt i butiken nu. Folk är väl på semester och handlar inte lika mkt. Just det - semester.. Jag gillar inte sommaren. Nej jag gör faktiskt inte det. Det är så himla höga förväntningar redan i november-månad. Jag gillar det inte. Mina sommrar har en tendens att "bara vara". Enda skillnaden är att det är några grader varmare jämfört med november-december. För vart tar all den där lediga tiden vägen? Den tid man planerar att man ska ha på sommaren. alla grillkvällar, alla varma dagar på stranden alla tokiga äventyr??? Vart är dem??

Jag gillar bara inte sommaren.

Överskattat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0