Vinterkräkan

Nu har jag haft mitt så kallade "jullov" hemma i Hallsta. Det började underbart, men slutade i en hink! Fick vinterkräksjukan på fredagen efter julafton. Jag kurerade mig fort som tur var - men smittade ner Markus som blev väldigt dålig. Det värsta med kräksjukan är att man smittar två dagar efter det att man har blivit frisk. Så det enda man kan göra är att hålla sig inne och isolera sig mot den övriga mänskligheten... men inte hjälpte det. Nu ligger hela familjen sjuk och jag lämnar dem i det skicket för att åka hem till linkan. Schysst!

Tyvärr hann jag ju inte en bråkdel av det som stod i min planering. :( Känner lite vemod för det, men får göra dubbelt så mycket nästa gång jag kommer hem.

Linkan ikväll - konstigt men jag saknar Markus och min lilla lägenhet.. Jag blir nog aldrig klok på mig själv?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0