Min älskade farmor

Jag trodde aldrig att du skulle lämna oss farmor. Jag trodde inte att det var möjligt.
Det fanns ingen som kämpade som du, därför trodde jag att du skulle vinna över sjukdomen också.

Det finns inga ord just nu. Saknad, ännu mer saknad.
På mindre än ett år har jag och mina systrar förlorat både mormor och farmor, som båda har stått oss väldigt väldigt nära. Minnen finns, men såren och saknaden efter er likaså.

Älskade farmor, du kämpade som ingen annan.
Älskade farmor, jag saknar dig så.
Älskade farmor, jag älskar dig.

Älskade farmor, nu blir ingenting som förut.


Pappa sa att du var stolt över oss. Vet du, jag är stolt över dig. Ingen kan någonsin bli lika bra som du.

Älskade farmor, vila i ro <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0