Hurtig igen

Snart helg igen. Har inte jobbat så mycket i veckan, så det känns mest som helg hela tiden - inte mig emot. Blir säkert mer jobb framöver. markus och jag kollade nyss på "The Legend". Riktigt bra film, eller lite 'overklig' kan tyckas, men vem vet - som vi människor mixtrar med allting så kanske vi utplånar oss själva en dag. Värd att se tycker jag.

Annars leker jag mest med min nya mobil :) Den är finfin..
Imorgon åker älsklingen hem till Hallsta, men jag byter ut honom mot Englund som kommer hit i helgen :)

Imorgon blir det tidig morgonpromenad, så snart dax för sängen.. Gym efter det .. Är på gång nu.. Men konditionen är skit och jag ser inte fram emot tjejvasan. Det får bli - enbart en trevlig lungn sträcka på tre mil - detta år..

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0