Episod 2

Hemma i Linköping igen. Kom i och för sig hem redan i onsdags. Jobbade några timmar på torsdagmorgonen sen kom mamma och syrrorna ner och hälsade på. Tänk att de saknade mig så mycket att de fick åka ner efter en dag utan mig..

Igår var Jag, Mamma och Bella ut till Tornby (köpcentrum) och handlade lite. Mamma tyckte att vårt ICA Maxi var det bästa hon sett så hon ville knappt lämna affären. Jag kom hur som helst hem med en ny dörrmatta, en vas, några ljus och en klänning (för ovanlighetens skull).

Igår kväll kollade vi på JVM-hockey finalen. Grymt! Västeråsarna är bäst! Synd bara att de förlorade. Efter det började jag att må väldigt illa. Vinterkräksjukan episod 2. Så det blev ännu en natt med hinken. Han börjar bli min vän vid det här laget. Imorse mådde jag dock bra, så det blev lite blåbärssoppa till frukost, sen en promenad med mammsi till Gamla Linköping.

När vi kom hem kollade vi på finalen i Tour de ski. Fasiken vilken brud hon är den där Kalla! Jag är imponerad högt över öronen.. Lite av hennes kondition till Tjejvasan skulle inte sitta fel..

image42

Snart min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0