Ensam hemma

Englund åkte hem till Surahammar för några timmar sedan. En underbart trevlig helg tillsammans med den bruden. Igår släpade jag med henne till gymmet för att visa ett lite större gym än de som finns i sura. Gymmet här är nämligen på drygt 1000 kvadratmeter. Vi körde mage så att vi skakade. Det kändes fint imorse när vi vaknade. :)

Nu är jag ensam igen. Markus är hemma i Hallsta och kommer inte hem förren imorgon. Det är faktiskt väldigt tyst när det är ensamt. Så nu lyssnar jag på hög musik och ska snart laga lite mat. Kyckling blir det nog. Haha! Har käkat kyckling fyra dagar i rad nu, men jag måste passa på. markus är trött på det men jag fullständigt älskar det!

Morgonpromenad imorgon, sen gym..
Kör hårt igen!

Kommentarer
Postat av: Din älskade

Snart är jag hemma igen...

Älskar dig mest av allt! =)

2008-01-13 @ 22:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0