Slutslitet denna vecka

Idag fick jag en chock! Jag var ute och gick i den strålande solen och på en tomt såg jag fullt med snödroppar. Ja blommorna -snödroppar. Vafan! Det är februari - inte April.. Allting är lite upp och nervänt. Jag vill inte ha vårkänslor nu. Hur ska man då orka gå och vara sprudlande glad ända tills sommaren?

Från det ena till det andra. Snart dax för tjejvasan. Får verkligen hoppas att blommorna inte har slagit ut uppe i Mora utan att det är decimetervis med snö.
Träningen för min del är ingen höjdare. Jag är glad om jag så mycket som genomför loppet denna gång. Tiderna förändras och det är inte så mycket man kan göra åt att man inte riktigt är "med" psykiskt alla dagar.

Snart dax för veckans sista arbetspass. Denna vecka har varit S J U K. Jobbar bara kvällar. Börjar fundera på min livskvalitet egentligen. Men, som tur är har jag världens underbaraste sambo så han bjuder mig på middag på en fin restaurang ikväll.

Imorgon ska jag ta det så in i helvetes lungt. Jag ska knappt tänka. Sen ska markus få sin alla hjärtans dag-present av mig. Det blir en stor exotisk fruktbricka att smaska på. Vad sägs om ananas, mango, vindruvor, apelsin, melon, lime och jordgubbar!!! Jag kan allt vara lite romantisk trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0