En lite bättre dag

Äntligen tog jag mig för att göra någonting av min dag. Var som vanligt lika trött när jag vaknade som jag var när jag gick och la mig. Inte likt mig - eller det har blivit likt mig sista tiden. Men drog mig hursomhelst upp ur sängen skapligt. Vädret var soligt och jag längtade faktiskt efter en löprunda. så på med jogginskorna och iväg bar det. Men vafan - min kondition har sprungit iväg och gömt sig. Det är bara 22 dagar kvar till tjejvasan och jäklarns.. Det blir nog slitsamt iår, men mitt mål får bli att hålla moster bakom mig. (ska tilläggas att jag startar i led 4 och moster i led 8). men jag är ändå så glad över att jag "orkade" ta mig ut idag. Hoppas att varje dag kan bli lite lite bättre än gårdagen.


Snart dags för veckans sista arbetspass. Imorgon kommer syrrorna och pappsilappsen hit :)
Fårse vad vi hittar på för skoj. självklart ska de få beundra vårt nya fina fräscha sovrum som jag och markus har målat och inrett helt själva..

Nu är det dags för en kaffe, så att man orkar vara trevlig mot kunderna.


Every moment keeps reminding me of you
With you I could conquer it all
I was hopeful now I've lost control
Can the world go along when you are gone
How I'm supposed to live without you
<3

Kommentarer
Postat av: Stefan

Häng i! Som din lillasyster sa till mig idag "efter regn kommer solsken", ibland så tar det lite längre tid bara... Så kämpa på, med små steg så kommer man långsamt framåt och sen när man nån dag vänder sig om så har man faktiskt kommit riktigt långt....

2008-02-01 @ 17:31:25
Postat av: moster

Bra kämpat tjejen!!! Hoppas du fick en riktigt skön joggingrunda och att du haft en bra dag på jobbet!!
ska nog jaga dig med blåslampan i Vasaloppsspåret,men även om jag är en optimist är det nog nästintill ett ouppnåeligt mål att du ska få se min nummerlapp framför dig!!Huvudsaken är att vi klarar det båda två och får några fina dagar att umgås på.Kramar på dig hjärtat mitt.

2008-02-01 @ 18:09:28
Postat av: moster

PS.Jag gillar också Michael Bolton!!!.DS

2008-02-01 @ 18:12:18
Postat av: Mamma

Hej gumman!
bra jobbat att ta sig ut på en joggingrunda det har jag inte gjort de senaste 25 åren, men som sagt vem har sagt att jag måste det, går lika bra att gå. Jag tror att du kommer att hålla moster bakom dig i spåret. Jag kommer efter på skotern. Ha en trevlig helg kramar mamma

2008-02-02 @ 00:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0