1 av 2 tentor avklarade

Nu är tentan över!
Så skönt. Nu vet man vad som gäller de kommande veckorna fram till 8 januari. Plugga anatomi stenhårt..
Neurobiologitentan idag kändes väldigt bra. Men vågar inte hoppas på något förren resultatet har kommit.
Känns som att jag äntligen är inne i universitetsvärlden. Var lite knackigt ett tag, men nu flyter det faktiskt på jäkligt bra.
Det är läskigt vad man kan anpassa sig. Tänk att man, vad man än ska göra som är nytt, är livrädd. Sen inser man att det inte var så himla farligt. Man var livrädd när man skulle börja högstadiet, livrädd när jag gjorde min första volleybollträning med elitlaget, livrädd när jag började gymnasiet och nu har jag gått i månader och trott att jag inte klarar av universitetet. Varför då? Fan vad onödigt. Varför skulle inte jag klara av det?

Men hur som helst. Nu känns det bättre.
Anatomitentan är ju muntlig och jag hamnade tillsammans med bästaste Annie!
Klockrent!

Nej, nu blev det helt plötsligt ändrade planer. Klassen hade tänkt utgång och röj ikväll. Själv så tänkte jag - gym imorgonbitti så inget röj. Men vafan. Jag är ju för tråkig. Så lillsyrran övertygade mig genom msn, så nu är det bara att vika ihop mjukisbyxorna och dra på sig något festligt. (inte helt lätt)
Kanske orkar med ett gympass imorgonbitti också?! eller kanske inte..

Dags att svira om.
Hallsta på lördag!






Kommentarer
Postat av: Isabella

Bra jobbat syrran, hoppas att du klarar tentan det tror jag du gör! Ha det kul ikväll<3

2008-12-18 @ 21:49:41
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0