Positiv betingning är väl alltid bra

Snart tenta. Ska bli skönt att ha det överstökat.
Så att man kan börja råplugga anatomin..

Igår var jag duktig som läste igenom hela fysiologiboken. Det kändes som att jag hade koll.
Borde jag inte vara mer nervös?



Lite belöning är väl inte fel?
(lussebullarna är hemgjorda)

Var på gymmet klockan 6.40 imorse. Älskar när det inte är folk där. Konstigt att det inte är det förövrig! Hur många är lika sjuka i huvudet som jag? Nej.. Passet gick grymt. Förra veckans gym var katastrof. Var seg som en flodko. Men idag pressade jag på bra. Blev bröst och biceps samt lite axlar i maskin. Händer ju tametusan ingenting på axelfronten. så efter lite insideinformation så ska jag testa maskiner ett tag. (är inget fan av maskinträning i övrigt)
Fårse om det löser sig.

Nej nu ska jag till skolan. Rörelsemätning och muskeltöjning står på schemat idag. Inte mina grejer. Men det är givande för dem som får träna på mig. Nästan som att jag vore patient på riktigt!



Kommentarer
Postat av: Isabella

håller tummarna syster för dig syster <333

2008-12-16 @ 21:48:01
URL: http://isabellao.blogg
Postat av: Anonym

Lycka till!!! du fixar det kramar

2008-12-17 @ 19:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0