Fritiden är inställd

Mycket nu.
Bara att inse att fritiden blir inställt fram tills den 7:e januari då anatomitentan är över.
Lika bra att ha den inställningen, känns lättare att öppna böckerna då.

Har inte alls varit kry de senaste dagarna.
Inatt hade jag sån jäkla värk så jag höll på att gå sönder.
Markus låg och förberedde sig på vad han skulle säga till sjukvårdsupplysningen/ambulanspersonalen.. Riktigt gullig den där mannen.
Lite bättre nu i alla fall. Hoppas att det fortsätter så. Farbror doktor vill jag inte besöka.

Förstår inte varför jag är så trött hela tiden.
Sen känns det som om min hjärna har slutat att fungera.
Ingening fastnar.
irriterande.

Får väl tänka lite klyschigt: trägen vinner.. eller?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Dags att bli piggare nu då Therese, annars blir det en tuff match i bowlingen nästa vecka ;)

2008-12-04 @ 18:26:40
Postat av: Isabella

Dags att blogg lite, du är tråkig som inte uppdaterar den<3

2008-12-09 @ 13:45:34
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0