Från panik till klarhet

Mycket plugg blir det.
Har äntligen blivit frisk nu i alla fall. Tog två veckor. Segt. Markus och jag var på gymmet igår och idag. Det var så läskigt klent så jag blev lite frustrerad. Imorgon ska jag allt gymma på morgonen, då har man riktigt mycket ork. Känns bättre för psyket även om träningsvärken blir densamma om jag gymmar morgon eller kväll. Men det känns bra att man lyfter de där extrakilona som man gör på morgonen då kroppen är fräsch.

Igår var jag på dissektion.
Det var ganska overkligt att man såg muskler, senor och ligament på riktigt.
Läskig känsla.
Jag tyckte själv att jag klarade det förvånansvärt bra.
Faktiskt, känns hemskt att säga det, men det var sjukt lärorikt.

Börjar faktiskt känna ett lugn inför tentan nästa torsdag.
Kommer ihåg min panik efter första föreläsningen i neurologin, men nu har det verkligen lossnat.
Det är faktiskt riktigt intressant också. Kanske ska forska om nervsystemet. :)


Åh, jag gillar julkalendern skarpt!
Älskar den där dum-humorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0