Finsittning i en vintervärld

Snart dags för tenta-seminarie.
Varför skulle handledaren säga det där om att det var en tenta?
bara för att stressa upp mig lite extra mycket.
Men det ska nog gå bra, har dock inte tittat så mycket på uppgiften. Det är alldeles för mycket neurologi i skallen just nu.
(och inte ens det pluggar jag tillräckligt till - vad jag tror i alla fall)

Ikväll är det SG-finsittning.
Så då får jag använda min fina klänning som jag köpte för en månad sedan.
Skulle behöva sy in den litegrann, eftersom den har blivit för stor.
Men det hinns inte med, så jag får ta hjälp av säkerhetsnålar ikväll..

Imorse var det vitt på marken.
UNDERBART!
Johan, jag kan säga det nu, jag tar tillbaka det där jag sa om att det aldrig snöar i Linköping.
Förlåt att jag lurade dig. För efter att jag sa det så har det snöat konstant.
Men jag älskar snö. Så för min del så är det bara ren och skär lycka att det är vitt på marken..



Från vårt sovrumsfönster!

Snart är tentan över också.
Då kommer pappsi och hämtar mig och markus.
Sen bär det av till hallsta.
Saknar la familia...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0