En helt vanlig torsdag

Nyss hemkommen från gymmet och sitter och surplar kaffe.
Det gick bra på gymmet idag. Då blir jag glad. Så det här blir nog en bra dag.
För första gången på några månader så vaknade jag utvilad. Underbart att slippa tvinga sig upp ur sängen och vänta tre timmar innan man kan se klart.

Basgrupp om en halvtimme, så snart dags att åka.
I eftermiddag har vi rörelsemätning också. Det är väl då jag kommer att få min dom.
Ska göra ett nytt försök med förra årets nyårslöfte - att stretcha.

Dagens händelser:
Plugga neurobiologi
Hitta fästen och ursprung på alla muskler som deltar i plocka-äpplen-rörelsen.
Tvätta...

Det blir en helt vanlig torsdag med andra ord.



Det blir Idre den 11/1.
Bara älsklingen och jag.
Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0