23 dagar kvar till julafton

Jag överlevde helgen i krimkvarten Hallsta. Tur.
Tyvärr åkte jag på någon matförgiftning eller liknande. Blev liggandes i sängen ett bra tag på lördagen. Febrig, frossa, kallsvettig och kräkningar. Inte kul. Mamma och jag konstaterade att vi måste ha blivit allergiska mot varandra eftersom det alltid är någon som bli sjuk när vi träffas.

Helgen var förövrigt väldigt bra. Var till Kantzowska i fredags. Känner mig hemma där.
Annars var helgen lugn, bara mys med familjen..

På lite darriga ben gjorde Markus och jag det adventsmysigt igår.
Äntligen någonting som lyser upp denna gråa vintertid. Man vet ju knappt om det är dag eller natt.

Bör gå in i stenhårt tentaplugg nu. Neurologitentan är den 18 december. Inte alls lång tid kvar. Just nu satsar jag på att bli frisk eftersom det känns som att jag ska svimma om jag sitter upp längre än tio minuter.
Tur att skolan är utrustat med sjukhusbritsar i alla rum. Jag paxade den platsen på lektionen imorse.

Jo, sen var det ju en sak till.
Har velat hålla på det lite.
Men i tisdags så övergav jag mina "jag-ska-alltid-vara-blond" tankar.
Resultatet:




Kommentarer
Postat av: camilla

Du blev så himla fin i håret.Krya på dig, tack för en trevlig helg. kramar

2008-12-01 @ 22:56:27
Postat av: Isabella

De vart super snyggt & smal har du blivit också... Snart kommer du hem igen<33

2008-12-02 @ 12:10:13
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0