Två veckors sommarlov

Hemma i hallsta igen. Härligt härligt. Och extra härligt är att jag i fredags jobbade min sista dag på Netto. Det är så himmelskt skönt att veta att jag inte måste jobba där för att kunna betala hyran. Nu är det ÄNTLIGEN studier som gäller. om ynka två veckor är det dags. Längtar!

Nu ska träffa Englund och åka in till stan. Lunch och en massa snack lär det bli.
Har inte träffat den tösa på väldigt länge.
Roligtroligt!

Helgen spenderades i Karlstad med pöjken (som man säger på värmlänska)
Hotell, god mat och en lång bilfärd längs klarälven.
Mysigt att ha lite egen tid på annan ort än Linkan.

Nu ska jag knata till Hallstas lilla station.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0