Nolle-P (good for the ass)

Nollningen är galen. Okej, det är bara andra dagen. Men det här kommer att bli sjukt kul. Så nu är man student på riktigt.
Och jag har väl redan lagt ribban på min nivå.

Idag hade vi stadsvandring. På en av stationerna fick vi ett uppdrag att ragga upp folk på stan som ville vara med på ett gympapass. Och jag tog då på mig äran i vår lilla grupp att leda detta gympapass. Vi fick ihop runt 10 personer, varav två stycken enbart pratade engelska. (vilket INTE är min starka sida)

Så vi körde igång, helt galet. Jag hoppade och studsade. Sen körde jag knäböj. Kommentaren från mig blev då:
"We do this kneeböj now because its good fåår the ass" (BRA THERESE)
sen blev det lite armhävningar och sidstep.
Ska tilläggas att detta gympapass skedde mitt på torget!!! Ibland kan jag bli lite irriterad på mig själv att jag inte kan hålla en låg nivå, en endaste gång. men jag får väl acceptera att jag inte är en person med just låg nivå.

Hursomhelst. Vår grupp vann! Och vi fick fjäsk-klistermärken. Hittills har jag fått 4 fjäsk-klistermärken.

Nu ska jag snart ner till parken igen. Reflexkväll är det som gäller. (Vårt festeri) Bara att snöra på sig Björn-Borg- Hippie bandet som vi måste ha på oss..



Galen student med Björn Borg-Hippie band!

Kommentarer
Postat av: camilla

Kul att du har kommit igång. Lycka till kram

2008-08-25 @ 19:37:24
Postat av: Isabellao

hehe roligt:D<333

2008-08-26 @ 21:17:14
URL: http://isabellao.blogg.se/
Postat av: Stefan

Du leder ett gympapass..... Det skulle jag verkligen ha velat sett (=

2008-08-27 @ 18:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0