Ett år utan Hallstahammar

det slog mig att det fasiken är den 20:e augusti idag. En STOR dag, vill säga. Jag har nämligen bott i Linkan i ett år - just idag. Jag och Markus har varit sambosar i ett år - just idag. Och det har väl gått förvånandsvärt bra..Visst har det varit lite tungt en tid när man inte alls kände sig hemma här. Men nu börjar jag faktiskt gilla Linkan rätt så bra. Faktiskt väldigt bra.

Var nere på stan och shoppade lite. En massa ekonom-nollor sprang runt och skrek.. Om en vecka är det min tur. Längtar! En liten fågel viskade i mitt öra att nollningen är super. Men man ska aldrig ha för höga förväntningar. Men det blir nog helt enkelt så jävla roligt!

På stan då. Ja ush, hittade tyvärr ett linne, ett par skor, en väska och ett pennfodral. det enda som jag nödvändigtvis skulle ha köpt var pennfodralet. Men det blev visst allt. Jag har inga pengar. Lön kom, CSN kom - jag behöver er.. (Den 25:e har nog aldrig i mitt tidigare liv varit så efterlängtat som nu)

Var på gymmet imorse. Körde axlar i en timme. Kände faktiskt att det tog rätt bra. Fokuserade mycket på baksida axlar eftersom jag är så svag där. Men det var gött! Kanske en promenad ikväll, om höften vill.

Nu - prat med sambomambo och en kopp kaffe på det!



Du är mitt allt

Kommentarer
Postat av: Isabella

Grattis till ett år eller va man säger;) Saknar dig dock här hemma:´/<33

2008-08-22 @ 00:30:59
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0