"Special price"

Har väl landat och kommit tillbaka i vardagen efter Egypten-resan. Underbart var ordet som beskriver veckan bäst.. Vi hade tur och fick ett hotell utanför själva centrum. Jag tyckte att det var lite väl mycket "turism-stämpel" över hela Naama bay, och försäljarna var G A L N A. Det var faktiskt jobbigt att gå där när de slet och drog i en för att man skulle kolla i just deras affärer. Och de verkade inte fatta att jag inte var intresserad av deras "Special-price for you"...

Tyvärr har dock inte min mage repat sig efter magsjukan som jag åkte på därnere. Så nu isolerar jag mig i hemmet. Tror att det är bäst så.. eftersom jag har en släng av hypokondri så vet jag att jag har fått någon aggresiv egyptisk mördarbakterie i min tarm.. så vi får väl se hur detta slutar..

Hur som helst, tack för en underbar vecka mammsi <3

Bilder från resan kan nu se här

Jag har sökt till högskolan nu i alla fall. Och denna gång kommer jag inte att tacka nej. Oj vad jag längtar efter att börja plugga. Mitt första val: sjukgymnast, mitt andra val: Gymnasielärare...
Dilemma.. Jag velar, fast ibland är jag helt säker, sen velar jag igen. Men helst av allt vill jag ju bli polis.

Nej nu ska jag kolla klart på Lost, säsong 3.
Jag har inget liv

Kommentarer
Postat av: Isabella

Polis är inge bra du det är farligt!

2008-04-29 @ 17:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0