Längtar efter rutiner

Påsken är över och våren är här - härligt härligt. Det var verkligen sommarvärme här igår. Synd bara att man måste jobba hela dagarna så att man inte ens ser solen. Jag är trött nu. Jag vill ha rutin - som förut. allting blir fel när man ena dagen börjar klockan 6 sen nästa klockan 12. Jag har sömnsvårigheter.. konstigt? nej inte alls..

Jag vill börja plugga.. ååh vad jag saknar skolan. Sista året var min själdiciplin enorm. Nu är den ingenting. Jag är fan lat. ush.. jag måste bättra mig. men hur? dilemma..

På tisdag flyger jag och mammsi till Egypten.. Underbart skönt! Sol och värme, svalkande bad i havet.. kan det bli bättre? Tackar mamma för att jag får följa med.. ser däremot inte fram emot flygningen.. Varje gång jag ska flyga så är jag 1000% säker på att just det planet som jag sitter i kommer att krascha. Sen har jag dödsångest hela flygresan. Nej ush.. Får dra några järn på flygplatsen :P

Dags för jobb snart. Sen är jag, tro det eller ej, ledig i hela två dagar! Tid för att införa lite rutin kanske. Jag vet inte, man kan ju alltid hoppas. Det är inte riktigt som förut just nu..



image49

It was too late to try
You gave it up
You said good bye
I was holding your hand
When the doctor said
You just passed away
I can't face the world without you
No matter how I try


I would fly away to the moon and back
Take a train on a one way track
To be close to you, to be close to you
I would bring the sun when the rain falls down
Stop the world from spinning around
To be close to you, to be close to you
I would if I could


Life can be so unfair
But someone bears
Someone else is scared to death
In my heart you will live
Until it's time
To see you again
Can I face the world without you?
I don't know if I can


I would fly away to the moon and back
Take a train on a one way track
To be close to you, to be close to you
I would if I could


Where the ocean meets the sky
That's where I will be
When I spread my wings and fly
Will you wait there for me?


It was too late to try
You gave it up
You said good bye


I would fly away to the moon and back
Take a train on a one way track
To be close to you, to be close to you
I would bring the sun when the rain falls down
Stop the world from spinning around
To be close to you, to be close to you


I would if I could

 


Kommentarer
Postat av: moster

Vänta du bara raring!!,snart blir det rutiner!!!
Hoppas du och mammis får det underbart i Egypten,jag är verkligen inte AVUNDSJUK!!)fult är det att ljuga!!):Älskar dig!! Moster

2008-04-02 @ 20:52:17
Postat av: Mamma

Hej! nu är jag hemma ska ladda för resan, håller på att läser en bok om flygprofylax så det kommer inte att bli några problem för dig gummann när jag är med.Jag har ett kanontips gummiklubban hihi.

2008-04-02 @ 21:40:39
Postat av: Isabella

ååååå.. Jag vill med åka. du anars inte hur avis jag är! jag vilL! ååå. jag kommer att sakna er. och oroa dig inte för planet då gör du mig och mickis med oroliga! menmen. hoppas du har det bra ellis. jag saknar dig verklige.. Älskar dig massooor/ Lillasyster!

2008-04-03 @ 23:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0