stillsamma söndagen

Hamnade visst framför datorn igen. Jag har inte allt för mycket för mig just nu. Var ute på en långpromenad med Anna. Riktigt trevlig tjej det där :)

Nu väntar jag på att mannen i huset ska komma hem från skolan. De har så mycket att göra att han spenderat både lördag och söndag i skolan. Själv så har jag diskat, tvättat, städat... nejdå, inte riktigt. Jag jobbade några timmar igår. Kanske svänger jag ner på stan om ett tag också.

Nej, jag måste göra något vettigt.
Riktigt vad vet jag inte än.
Träna kan jag inte heller göra. Grym träningsvärk efter veckans hårda gympass - så det blir att vänta ut värken. (Till imorgon).

Jag ska vara lite gnällig också.
Jag saknar mamma och pappa.
Jag saknar mina systrar.
Jag saknar mina vänner.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0