Inga rätt, inga fel

Drogar kaffe igen!
Snart ska jag till jobbet. Blir en kort dag idag - jobbar bara 3 timmar. Sen ska jag åka till stationen och möta mina systrar som kommer hit ikväll :) Jag har längtat sååå!
Kvällen blir lugn, med en massa mys.

Annars då... Har lyssnat på Winnerbäcks nya och skrubbat hela köket skinande rent, diskat och inte dammsugit. Nej, det får Markus göra. Snälla jag! 8 december är det Winnerbäck-live som gäller. Längtar!

23 oktober åker jag och älsklingen förövrigt till New York! Hur häftigt är inte det?! Vi har pratat länge om att åka, sen så fick vi båda något slag av impulsivitet och bokade. Så den 23 åker vi och kommer hem den 30:e ..
Ska bli grymt kul att åka iväg. Sen att det inte är någon vanlig chartertrip, utan en riktig mäktig grej, känns ju inte helt fel.
Glömde jag att säga att vi bor så gott som gratis också? Markus kusin bor och jobbar nämligen där.
Gratis är alltid gratis och gratis är bra!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och göra något nyttigt innan jag ska till jobbet. Kanske lägga upp en stadsvandringsplan för syrrorna. De har ju aldrig varit i Linköping så jag kommer att leka turistguide hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0