Fixat och klart

Äntligen ringde de från Netto. Har gått i två dagar och funderat på om de hade tappat bort mitt nummer eller helt enkelt ångrat sig i frågan om att anställa mig eller inte. Hur som helst, idag ringde dem och imorgon börjar jag att jobba.
Går ut första arbetsdagen riktigt hårt - börjar klockan 06.00
Vilken satans tur att jag är en riktig hurtbulle och morgonpigg, annars vet man inte hur det hade slutat.

Älsklingen och jag gick ner på stan efter att han kom hem från skolan idag. Jag råkade köpa en väst för 600:-.
Kunde verkligen inte låta bli. Har gått och kollat på den där dunvästen på stadium så jäkla länge och de hade bara en endaste kvar. Den blev min! :)
Jag har ju faktiskt ett jobb nu, så då kan jag gott unna mig lite..

Imorgon blir det gym igen. Ska inte alls köra så tungt. Bara tanken på den smärta som förra gympasset orsakade får mig att darra.. Lätt och försiktigt blir det i några pass framöver..
Men sen jäklarns..

Nu ska jag kolla på "sjukhuset", det handlar om en tjej som ska föda i detta avsnitt. FYFAN!! jag tänker aldrig i helvete pluppa ut någon unge till världen. Inte den smärtan för min del inte.
Om mannen min vill ha några jävla barn får han allt fixa det själv! (punkt)

okej, det får vara bra för idag!
CiaoBella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0