Diskpanik

Jag har världens böld i halsen!!! Vet inte riktigt vad det är.. ser helt skumt ut.. Kanske borde ringa läkaren, men väntar lite till med det.. den kanske försvinner.

Så jäkla typiskt. Jag som var på G med träningen nu.
och på jobbet går det bra.
Jobbade till stängning igår. Idag ska jag jobba från 15-20. Och imorgon från klockan 6 till 12.
Man kanske klarar hyran en månad till i alla fall :)

Har just diskat världens största disk. Det har typ aldrig varit någon stordisk här hemma sen jag flyttade hit. Jag och markus är faktiskt riktigt duktiga och diskar på en gång. Så att det är rent och snyggt. Men igår så "sparade" Markus disken och den bara växte.. Sen sa han att han skulle ta det på lunchen idag. Men jag klarade inte av en full diskbänk. Så nu är händerna helt nariga efter en timme i diskvatten..
Intresant!?

På fredag åker jag hem till kära Hallstahammar.
Tänkte åka ganska tidigt förmiddagen för då kanske man hinner förbi Kantzowska en sväng. :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0