En vecka...

En vecka kvar till staterna. Känns mer än häftigast. Jag längtar så in i norden. (okej, ni har fattat!)
Älsklingen skriver tenta just nu, själv så har jag uträttat massor med braiga saker på förmiddagen.
Käkat gröt, tränat stenhårt och fixat dollar... Så nu är allt klart för avresa..

I helgen åker jag hem. Saknar de där tomtarna i hallsta. Jag, mamma och moster ska på lördagen kolla på Ladies Night. Fick det i studentpresent av moster.. Markus får vara lite avundsjuk, men jag älskar honom mest av allt i alla fall..

Underbara Johanna var och hälsade på mig nu i helgen. Det var superskoj. allting blir så mycket bättre tillsammans med dig. På fredagen käkade vi gott och jag drack vin.. (tanken var att vi skulle dela, men jojo äcklades av smaken)
Sen drack vi FÖR många shots och drog ut på krogen. Det var en lyckad kväll.
Lördagen var bara lugn. Utforskade Linköping lite, fikade på stan och på kvällen käkade vi tacos och kollade på fotboll.
Söndagen innehöll också fotboll. Fast denna gång damallsvenskan live. Linköping - Örebro. Hm, ja jag fick ett litet hugg i hjärtat när 89-or, och 90-or är med i laguppställningen. Det känns lixom att ens egen chans att "lyckas" är så gott som förbi. Men jag vill inte släppa taget riktigt. haha, först och främst ska jag börja spela fotboll igen. Men sen, sen blir det landslaget :) haha! Visst Jojo!?

Igår klippte jag mig också. det blev bra.
Nej nu ska jag laga mat.
New York - snartsnartsnart

Älskar min Markus över allt annat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0