Däckstöld

Måndag igen - rivstart med träningen IGEN!
Nu tänker jag inte bli förkyld en jävla gång till denna höst. Förstått!
Markus och jag storhandlade på ICA Maxi igår och då köpte jag 10 Kiwi för 10 Spänn!!! (Det är sjukt billigt) Sen är ju Kiwi den frukt som innehåller typ mest C-vitamin av alla. Så nu ska vi moffa Kiwi, och så köpte jag apelsiner också.
men det brukar alltid sluta med att jag får äta all frukt själv innan den blir dålig eftersom Markus är sjukt kass på att äta frukt. Men nu ska det bli ändring på det. Han får verkligen inte smitta mig med en endaste bacilussk.

Två veckor kvar till New York. Längtar som satan. Mäktigt mäktigt kommer det att bli.

I helgen kommer Jojo ner till Linkan och hälsar på.
Jäklarns vad vi ska svänga våra lurviga på ågatan då ;)   (kroggatan i Linköping)
saknar dig bruden

Nu ska jag till jobbet. Bara en liten slurk kaffe kvar sen ska jag åka..

Ja förresten - imorse när vi vaknade så såg vi att ngn (JÄVLA IDIOT) hade tagit markus bakdäck på cyklen. Vem fan gör så? Fattar han/hon inte hur jävla mycket onödig energi det går ut på sån? Fan vad förbannad jag blev. Och det är ju lixom precis utanför huset. Om jag hade sett det, ja då skulle jag ha pucklat på dem som gjorde detta så att de fan inte kunde göra annat än att tänka på smärta ( ja jag är jäkligt förbannad)

Ge fan i andras grejer - PUNKT!

Jobbet var det ..
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0