Utan motivation

Snart jobbardags. Känns som att man inte gör annat. Men fördelen är att nästa lön blir betydligt mycket roligare än den som kom idag.

Jobb i Linköping idag, sen blir det Netto i Hallsberg i helgen. Åker nog tåg ikväll, sen blir det hotell i helgen.
Helst skulle jag vilja bädda ner mig i sängen, dra täcket över huvudet och vakna upp när jag är glad och pigg igen.
Undrar när den morgonen kommer?

Allt är sjukt grått. 8 grader varmt, dimmigt, grått, ruggigt. Vart är minusgraderna som gör luften mycket friskare? Vart är den vita snön som gnistrar och får endorfinerna om inte att dansa så i alla fall röra sig lite i hjärnan?
Vart är all min motivation?

Jag längtar hem, mer än vad jag gjorde igår.. Imorgon är det ännu mer..

Kommentarer
Postat av: SE

November....månaden som Gud glömde, kallare, regnigare, mörkare, dystrare....avskaffa skiten!

2007-11-25 @ 00:25:43
Postat av: Mikaela

Hörru tjejen. Ryck upp dig, det här blir du inte muntrare av. Hösten borde bojkottas det är vi alla överens om, men under tiden vi väntar på att den skall tas bort måste vi se tillbaka på ljusglimtarna i värden. Det är detta som gör människan svag, när man ser det mörka istället för att plocka fram en ledstjärna i mörkret. Bit ihop snart vänder det!

2007-12-07 @ 16:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0