... och på jobbet går det också bra

Äntligen ledig! Känns som att jag inte har gjort annat än att jobba denna månad. Fast de två senaste dagarna har varit lite speciella. I Tisdags fick jag ansvara för städningen innan stängning. vad är det som är så speciellt med det då? Jo jag är ju bara "butiksbiträde" och det är alltid "första assistenterna" även kallade "ledarna" som ansvarar för städningen. Men chefen sa hur som helst att jag skulle göra det. Så jag och bossen hade ett litet möte om alla rutiner och liknande. Det gick tydligen bra, för igår fick jag ansvara för hela stängningen. Ensam, utan ngn ledare. Och det gick GRYMT! Fick massa positiv kritik från chefen. Nu kanske en befordring väntar. :)
snart kanske det står '1:a asstistent' istället för 'butiksbiträde' på min namnbricka ...

Så, på jobbet går det bra.
Träningen tragglar jag på med - men motivationen är ju som den är.

Nu ska jag åka ner på stan, handla lite juleklappar och köpa ingredienser till ett enormt lussebak som jag och Markus ska ha på söndag. Ska vara lite vuxen och köpa blommor, en hyacint och en julstjärna.. Åååh, snart är den underbara julemånaden här. Hatar november.. Men det ska bli skönt med lite glögg, pepparkakor, julkalenderna och min STORA julestjärna i fönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0