Hemma bäst

Har varit hemma i Sverige i snart en vecka. Jag kan inte säga annat än att jag fullkomligt älskar lugnet i Sverige. New York var mer än häftigt och helt galet, men vilket tempo! Jag skulle aldrig klara en månad där utan ett antal hjärtinfarkter..

Jag och Markus turistade väldigt hårt och hann med de mesta sevärdheter som man borde göra i en av världens största städer. Har precis lagt in alla bilder i bilddagboken. Så om ni vill följa resan så gå in där.

Det värsta med hela resan var flygningen. Och den tog ju aldrig slut. Hur många jävla gånger ska tro att man ska dö? Jag var helt labil. Varje skakning i planet, som oftast är helt vanlig turbulens, fick mig nästan att gråta. Ush, jag klarar inte av att lägga mitt liv i pilotens händer. Okej att det är farligare att åka bil, men om man skulle krocka med en bil så är chansen att överleva fan så mycket större än om man störtar med ett flygplan...

Nej, nu ska jag inte flyga på ett bra tag framöver. På hemresan började jag blöda näsblod. Eller blöda - det forsade i en halvtimme. antagligen för att jag inte hade andats på några timmar - precis innan planet startade.. så då kom tanken: "ska jag behöva dö med papperstussar i näsan"..
haha, jag tror att jag ska ta något väldigt starkt lugnande piller nästa flygresa jag ska göra..

Nu väntar en massa jobb.
sak jobba konstant torsdag till onsdag..
Juleklappspengar är det som håvas in nu.

image33
Times Square på kvällen

image34
Utsikten från New Yorks högsta torn Empire State Building..

Åk till New York om du får chansen - det är M Ä K T I G T !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0