Räddningen

vad är det för dag?
har ingen koll längre.

det är helg hursomhelst. Men det är inte så stor skillnad på helg och vardag för mig. Gick upp halv sju imorse. la i en tvätt i tvättmaskinen och stack ut på en morgonlöpningstur. det gick bra imorse.. Men när jag kom till Skantzen så såg jag världens största svarta moln. Hujedamej vad fort jag sprang hem då.
Ville verkligen inte bli dränkt.
(jag hann)

Det går upp och ner

Stack till gymmet. Körde axlar/underarmar idag. Fan, det gick ganska bra.

Pratade med systeryster Mickis idag. Hon kan sätta ord på problemet. Det känns lite bättre nu.
jag ska försöka. Jag ska verkligen.
tack Mikaela. Du är en ängel <3

Mina systrar ger mig styrka. De är allt <33


Nu ska jag cykla till Sporthallen. Nej jag ska inte gymma.
Ska möta Karin, vi ska till ICA och handla varor som vi ska slå ihop till en middag.
Trevligttrevligt!
Blir säkert en film och en massa snack också.




image7

Världens underbaraste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0