ÖVNINGSKÖR

Fyfan vad bra det gick att springa imorse. Jag bara flöööög fram.
skönt när det går sådär bra.

Idag är jag ledig, eller har ju inte haft lektioner på fredagar på ett bra tag.
Mamma och jag ska åka till Hälla och köpa dator..
Sen måste jag handla en BH som passar min studentklänning, inte bra att det var en tub-klänning :S
Men det ska nog fixa sig..

Känner mig relativt positiv trots allt.
men... om bara Markus kunde vara här hos mig..
SAKNAR HONOM <3


Ikväll är det klassfest hos Macke. :)
Åker med Hanna dit.
Men för min del lär det bli lugnt.
Kanske ska köra till Uppsala med pappa imorgon och hälsa på min stål-farmor som ligger på sjukhus.

Ibland är jag rädd för att bli gammal...


Nu ska jag blöta övningskörningsskylten så att den fastnar på rutan.
Hoppas att jag får slänga skylten åt helvete snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0