"Klassfest, eller vad var det?"

Bara 19, snart 18 (klockan 14.30) dagar kvar till studenten.
Längtar som bara den.

Igår hade vi, vad vi kallade, klassfest hemma hos Macke. Desvärre var vi ca 10 stycken från klassen. men det var en massa suringar där också, så det blev rätt okej. Lite synd om Macke bara som hade fixat bål och en massa lekar. Men det blev superbra iaf.. (Och mitt lag vann tävlingen!!!)

   



har redan varit vaken i några timmar. Inte ovanligt på en lördag när det gäller mig. Jag har faktiskt varit väldigt duktig och gjort klar mitt samhällsarbete. Lite tråkigt att det är det sista. jag tycker samhäll är så fruktansvärt roligt.. Nu ska jag bara knåpa ihop något på historian också..

jaja, snart ska jag köra enda till Uppsala.. :)
Jag och pappa ska hälsa på min lilla farmor.
Saknar henne.. Så det ska bli kul att träffa henne..



Jag älskar min markus mest av allt <3
På fredag har vi en lägenhet tillsammans..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0