Jag andas...

Vilken dag!

Jag måste sitta ner och pust ut lite.

Började dagen med en morgonpromenad i det fina vädret. Alla som ligger och sover ända till klockan 9-10.. Upp och hoppa. det är klockan 5-6 som dagens vackraste stund äger rum. Käkade frukost och åkte till gymmet. Körde ben idag. Det gick grymt bra. Skönt! Fast smärtsamt, men det ska det vara när man gymmar..

Skolan, hade geografiprov. Har inte kunnat plugga så mycket på grund av allt, men det gick riktigt hyggligt.
Sen kom Tall (matteläraren) springandes i korridoren. Jag fick reda på mitt betyg. :) Fick MVG i matte C. Det trodde jag fan inte om mig. Trodde att nationella provet gick åt helvete, men det gick, det gick riktigt bra. Skrev högsta betyg.
Tänk vad man kan felbedömma

jag andas vidare...

Kom hem, sydde min spex-dräkt!
läcker,läckrare, läckrast
Me like it veeeery much!

Ringde fotografen i Hallsta också. mamma vill ju nödvändigtvis ha studentkort. Så nu blir det sola, extra löppass, stenhårda gymträningar och enbart krassesoppa fram till den 4:e Juni! Jäkla mamma..

Sedan klockan fyra har jag suttid bänkad på datastolen och sökt jobb. Fan, den som säger att det inte finns jobb ska jag strypa. Det finns så jäkla mycket jobb, okej, skitjkobb, men det är drygt att skriva 14897 olika personliga brev... gaaah! Men jag hittade drömjobbet..
Nu blundar jag riktigt hårt och hoppashoppashoppas... Lite tur.. snälla!!!

Nu..
Ska jag göra det som jag skulle ha gjort för flera timmar sedan. Ska rensa alla mina gamla saker. Ja ni vet, äppelpäppelpironparon-böckerna, alla brev, gosedjur, onödigt sparade saker... ja RUBBET!
Snart flyttar jag.
Snart är jag sambos med min älskade Markus.
Då kan jag ju inte ta med mig 4000 flyttlådor..
Nej det går inte.
Nu åker soppsäckerna fram.
Inget går att räddas.

mohahaha!


Försöker le lite, försöker göra mer än bara andas.
Jag vet inte, det kanske går, ett tag?!

image4
Du och jag föralltid Markus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0