Det ska väl gå

Livet rullar vidare..

Övningskörde nyss med pappa. Det gick riktigt bra! Skönt skönt! men nu börjar jag bli lite smått nervös.. Inbillar mig en massa saker. som att jag typ kommer få fickparkering i motlut eller nått liknande.. men man ska väl klara av det också..

Idag hade jag mitt sista prov. I religion desvärre. Kan inte förstå... jag orkar faktiskt inte läsa om sådana grejer som inte ens är väsentliga. Okej, det är bra att veta vad religionerna säger, och på så sätt minska fördomar. MEN jag skiter fullständigt i vad Jesus gjorde eller vad han hade på sig. Sen tycker jag faktiskt att det är en valmöjlighet man har att bli troende. Jag tror inte på någon allsmäktig, god gud. I sådana fall skulle så mycket kunna vara SÅ mycket bättre.
Men det är det inte, alltså misstror jag.

För, om du finns, då kan du väl besvara mina böner?
Men det är det ingen som gör...

Nej, nu ska jag lyssa på Lisa Ekdahl.
Hon är hjältinna.



Saknar min Markus mest.
Vill ha dig här hos mig..
Snart, snar har vi en egen lägenhet.
Du och jag - föralltid <3


image8
                                                             Min bara min ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0