Shalalalala!!

SPS shalalalala... Spexet är i full gång. Idag gjorde vi vårt första spexframträdande på scenen i matsalen. Det var "allsång i Superland" som gällde .. Efter några missöden blev det riktigt bra och kul - det är huvudsaken.

Själv så fick jag rollen som Tess Berghagen ;)

Idag kom mitt körkort. Lycka! Nu är det på riktigt. Sköntskönt! fast, jag ser ut som världens mest kriminella brud som ska fängslas i livstid för mord eller nått. Kort sagt - sjukt allvarlig..

idag var hela klassen hemma hos LärarPer och käkade surströmming. Själv pallade jag inte lukten, så skippade det där. Men det var riktigt trevligt. Per, Martin och Anders (lärarna) sjöng och vi sjöng med på den soliga gräsmattan. Det var sommarkänslor. Lite vemodigt också. Snart är det ju slut. Kommer faktiskt att sakna skolan, lärarna, klasskambraterna, trygghete .... ja ALLT fan!

Vi tränade på studentsången också - men den borde kasseras. Måste ju gå att skirva en mkt bättre låt.
jaja. det är väl bara att tjoa och vara glad.

Körde ben idag på gymmet. Det var tre veckor sen jag gjorde det. Hade inte tappat i vikter, men det var ack så tungt .. Skärpning på mig nu! Imorgon ska jag köra en bil till Kolbäck, sen ta en promenix hem. Jäklarns!

image19


Alla behöver vi en SUPERHJÄLTE!!!
(SPShalalala)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0