Min egen väg

Precis hemkommen från gymmet. Körde axlar/underarmar/mage idag. Brände fint i både axlar och mage ..
Efter passet solade jag. Inte så mycket sol från moder jord så man får ju använda människans konstgjorda apparater.

annars, brummar runt på vägarna. Ikväll är det Qwarn med klassen. Men jag ska vara nykter. Förstör bara träningen om jag skulle dricka. Imorgon ska jag köra intervaller innan benpasset. Kanske är tråkig, men träningen är fan viktigare!

(Nu lyssnar jag inte mer på vad andra säger, nu skiter jag TOTALT i det)
Jag gör som jag vill!


Idag får jag och älsklingen nyckeln till vår tvåa i Linköping. Jag vill bara åka ner med alla mina saker och bona in mig. Men icke! Först väntar en lååååååång sommar och sommarjobb på kanalen. Men men, i sinom tid..
Du är allt markus <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0