Jag är lite annorlunda

Toppenkväll igår. Förfest/Klassfest hos Max innan Qwarn. Det blev riktigt lyckat. Mycket folk, gitarrspel och grillad korv .. Väldigt fin kväll. Själv så var jag nykter - men hade så jäkla roligt ändå. Kanske är jag tråkig, men vafan, idag mår jag bra och kan träna. PLUS att jag hade superskoj igår. Alkohol är överskattat.

Vid tio började jag skjutsa folk till Qwarn. Hade lånat bil av morsans kompis. Så jäkla skönt att ha det där körkortet nu! Inne på Qwarn svängde jag och Eme om rejält. Du är världens bästa!

idag tog jag bilen in till stan och shoppade (!!!) Ja just det. JAG - THERESE - SHOPPADE! det har inte hänt på typ 8 månader. Brukar inte ha tid eller ork för sånt tjaffs. har jag träningskläder så räcker det fint. Hursomhelst så följde syrrorna och Calle med in. Syrrorna fick fungera som rådgivare. Det blev vita cityshorts, ett par vita jeans, en vit tröja, nackellack (till studenten) och en väska. :)

Nej nu ska jag ut och springa hade jag tänkt.
Ikväll ska jag glo på fotboll.

                                                                                      




Nu tycker ju jag som jag tycker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0