Födelsedag

Min nittonde födelsedag idag! Nu börjar jag att bli gammal på riktigt. Ush. Vet inte riktigt hur det känns. Vill inte vara stor, men inte liten heller.

Det blir inte något stort kalasande idag inte. Fick frukost och sång på sängen imorse. Nu gör jag inget speciellt. I eftermiddag blir det lite fika. Hoppas på bra väder fram mot kvällningen, för då ska jag och älsklingen packa picnkickkorgen och åka till Björnön.

Imorgon börjar arbetet. Slussvakt!
Ska bli kul.. I år ska jag slita lite hårdare och veva några fler portar så att jag blir STARKARE!




Saknad gör ont - fruktansvärt ont.
Jag orkar inte sakna mer, jag orkar inte med denna hopplöshet
Snälla - kom tillbaka...

Kommentarer
Postat av: Martina

GRATTIS! Kram på födelsedagen :)

2007-06-19 @ 15:26:30
URL: http://martyy.blogg.se
Postat av: Isabell

Grattis grattis :]

2007-06-19 @ 16:46:37
Postat av: Malin

Stora Grattiskramar!!! :)

2007-06-19 @ 19:45:15
Postat av: Karin

Grattis!! <3 Hoppas att du har en bra dag!

2007-06-19 @ 20:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0