Ovisst

Sitter här och drogar igen. Ja kaffe alltså. Ska snart till jobbet. Är ganska trött på det där nu, vill bara flytta. eller vill jag det? fan, har sådan jäkla panik. Har inget jobb, inga pengar, ingenting. Jo en massa kärlek - självklart. Jag överlever, men det känns ganska ovisst om hur allting ska bli.

Om jag ändå kunde få ett jobb. Har sökt hundratusentals känns det som.

Igår var jag och Markus på Harry Potter :) haha! Jag bestämde filmen. Men jag blev lite beskviken. Den var inte så himla bra, måste läsa boken igen. den blir nog lite bättre då.

Nu är det typ 22 dagar kvar tills jag och älsklingen blir sambos på riktigt. Spännande, mysigt och alldeles, alldeles underbart.. <3

Jobbet kallar..

Kommentarer
Postat av: Martina

Ja jag blev med lite besviken när jag såg den. Boken är så himla mycket bättre! :P

2007-07-31 @ 21:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0