Kryssning

Sitter här och droger - ja kaffe alltså. Det är min drog det.

Om ett tag ska jag och mamma sätta oss på bussen till färjan. Yes! Det blir Viking Line kryssning med morsan ikväll. Så härligt. Vi ska bärsa och dansa styrdans som morsan sa. :)
Ska bli grymt roligt att åka iväg med moder mi.

Kanske lite bra med vila också. spelade volleyboll igår. det gick ganska bra, men gjorde illa mig i axeln på slutet. Gjorde ont som fan och jag har fortfarande ont i vissa rörelser och det är stelt. Men, nu vet jag ju att allt är som det ska. alltså, jag har inte varit skadad på ett tag så började nästan fundera på om nått var fel. Nu kan jag äntligen andas ut och sluta fundera- ALLT är som det ska.

Imorse när jag kom hem från Markus tittade jag in i syrrornas rum och hittade en liten fillur. Nämligen syster Mikaela. Hon har varit i Kroatien i två veckor, men kom hem inatt. åååå, vad jag och Bella har saknat henne. Men, hon var så brun, och jag är sååå vit. Men, det är skönt att hon är hemma. Nu är Olssontrion hel och på plats igen <3


image28

Kommentarer
Postat av: Din för alltid

Saknar dig... =( Sängen är helt tom!

2007-07-21 @ 22:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0