Jag hankar mig fram

Vad är det för sommar?
Ingen sol, inget bad, inga sena kvällar...
Bara en massa jobb.

men jag får ju pengar i alla fall. Så jag får slussa vidare. Fick lönespecifikation från Juni. Lyckligtvis hade de dragit mindre skatt eftersom jag inte tjänat så mycket.. Tackar tackar! jag behöver alla pengar jag kan få. Det kostar ju massor att flytta hemifrån. Men det blir nog bra - kanske.
Är ledig idag, så har ägnat förmiddagen åt att söka jobb. Jag ber, hoppas och önskar att någon arbetsgivare ska ringa just mig och anställa just mig.

I värsta fall så får jag bli min egen arbetsgivare i höst. Då anställer jag mig själv som gedigen panterska.
Japp, man kanske kan klara hyran om man jobbar 10h om dygnet med att leta pantburkar och sedan panta.
Vem vet?!

Nu ska jag snart till gymmet.
Har gått lite trögt ett tag.
Men nu har jag fin träningsvärk från igår.
Back on track..


Markus, vet du hur mycket du betyder för mig? Efter vårt samtal igår insåg jag ännu en gång vilken underbar person du är. fast jag är sådär, helt nere - apatisk nästan - så finns du där. Du får mig att må bra. Det kan bara en riktig vän och en riktig livskambrat lyckas med. Utan dig vore jag ingenting. Det är du och jag föralltid.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta
Du är mitt liv.

image27




Jag kan inte säga att det är lättare nu
saknad gör ont, det gör så ont

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0